REKLAMACE
Reklamační číslo RMA je jedinečné číslo, které slouží jako autorizační kód a musí také být použito viděitelně na vaší vrácené zásilce jako reference.
Použijte níže uvedený formulář k registraci položek pro vrácení nebo k podání žádosti o opravu.
Jak požádat o vrácení zboží:
- Vyplňte níže uvedený formulář a jasně uveďte důvod vrácení.
- Po odeslání formuláře obdržíte potvrzení e-mailem.
- Vaši žádost zpracujeme do 48 hodin a v případě schválení vám zašleme evidenční číslo reklamace RMA.
- Kompletní podmínky pro vrácení najdete na tomto odkazu.
- Pro rychlé a bezproblémové vyřízení žádosti prosíme o co nejpřesnější vyplnění formuláře a popsání závady nebo důvodu vrácení.
Linda Fábry
Služby zákazníkům
Máte nějaké dotazy?
Naši specialisté jsou Vám k dispozici
Zavolejte nám na: 222 563 003
Objednat: Vytvořit účet
Zeptejte se: Otevřít live chat
Naši specialisté jsou Vám k dispozici
Zavolejte nám na: 222 563 003
Objednat: Vytvořit účet
Zeptejte se: Otevřít live chat