REKLAMACE
Níže naleznete instrukce pro zaslaní zboží k reklamaci, vrácení či opravě.
Použijte níže uvedený formulář k registraci 1 položky z 1 nákupní faktury.
Jak požádat o vrácení zboží:
- Vyplňte níže uvedený formulář a jasně uveďte důvod vrácení.
- Vaši žádost zpracujeme do 2 pracovních dní a odešleme informační email s dalšími instrukcemi.
- Prosíme, vyčkejte na potvrzovací email s dalšími instrukcemi. Nezasílejte zboží bez písemného vyjádření Nedelka.
- Kompletní podmínky pro vrácení najdete na tomto odkazu.
- Pro rychlé a bezproblémové vyřízení žádosti prosíme o co nejpřesnější vyplnění formuláře a popsání závady nebo důvodu vrácení.
Pozor:
Při zaslání zboží prosím dbejte na následující:
1. Vždy vyčkejte na instrukce zaslané v informačním emailu.
2. Jste-li vyzváni k zaslání zboží, zboží řádně zabalte, aby se předešlo jeho dalšímu poškození. Za poškození přepravou neručíme.
3. Zboží je přijímáno na adrese: Ke Slivenci 48, 154 00 Praha 5 - Lochkov v řádně označené krabici, dle zaslaných instrukcí.
4. Pro případné dotazy jsme Vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 563 003 případně na emailu reklamace@nedelko.cz.