REKLAMACE

Reklamační číslo RMA je jedinečné číslo, které slouží jako autorizační kód a musí také být použito viděitelně na vaší vrácené zásilce jako reference.

Použijte níže uvedený formulář k registraci položek pro vrácení nebo k podání žádosti o opravu.

Jak požádat o vrácení zboží:

  • Vyplňte níže uvedený formulář a jasně uveďte důvod vrácení.
  • Po odeslání formuláře obdržíte potvrzení e-mailem.
  • Vaši žádost zpracujeme do 48 hodin a v případě schválení vám zašleme evidenční číslo reklamace RMA.
  • Kompletní podmínky pro vrácení najdete na tomto odkazu.
  • Pro rychlé a bezproblémové vyřízení žádosti prosíme o co nejpřesnější vyplnění formuláře a popsání závady nebo důvodu vrácení.

Linda Fábry

Služby zákazníkům

Máte nějaké dotazy?
Naši specialisté jsou Vám k dispozici

Zavolejte nám na: 222 563 003

Objednat: Vytvořit účet

Zeptejte se: Otevřít live chat