1.1 Reklamace na poškození zboží z přepravy nebo chybné odeslání zboží musí být podána nejpozději do 2 pracovních dnů ode dne dodání zboží nebo zjištění jiné vady z doručení zboží.
1.2 Vrácení zboží je povoleno pouze tehdy, pokud k tomu společnost Nedelko dala výslovný písemný souhlas, přičemž náklady na toto vrácení ponese zákazník, pokud není písemně dohodnuto jinak. Písemný souhlas bude odeslán na základě řádně vyplněného reklamačního formuláře.
1.3 Pokud Nedelko dodalo zboží jiné, než bylo uvedeno na původní objednávce zákazníka, může být vráceno. To platí i pro výrobky, které vykazují vady. Nedelko si za to nebude účtovat žádné další náklady. Správná položka však musí být dodána dodatečně.
1.5 Zákazník chce vrátit věc, která byla pro něj speciálně vyrobena nebo objednána u výrobce a která je jinak společností Nedelko neprodejná. Tyto produkty nelze vrátit!
1.6 Vrácené zboží musí být nepoužité, v původním a nepoškozeném obalu.
1.7 Veškeré vrácené či reklamované zboží musí být zaevidováno pomocí reklamačního formuláře. Žádost je zpracována do 2 pracovních dní a odeslán informační email s dalšími instrukcemi. Prosíme, nepodnikejte žádné další kroky pokud neobdžíte tento emial s dalšími instrukcemi!
1.8 Pro případné dotazy nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle +420 222 563 003 případně na email reklamace@nedelko.cz.